Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

ZAKAZ KOPIOWANIA ZDJĘĆ

Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Zabrania się kopiowania i rozpowszechniania zdjęć bez zgody autora.

wtorek, 29 stycznia 2013

Przedbiegi...:P

Nie wytrzymałam patrząc ciągle na moje ostatnie zakupy... Teraz na szybko chciałam wam pokazać jak się sprawdził mój wynalazek za 1,49 zł. :P, bo jestem zdziwiona...


Zakupy opisane >>TUTAJ<<.  Nr chyba 13, trochę zdezelowana ta buteleczka. :)  Ten Kobo jest świetny! Krycie po 2 warstwach, schnie normalnie, a kolor... mi się bardzo podoba. :) Nie zostawia śladów po pędzelku, nie robi zacieków... Trochę przy skórkach krzywo, no ale bazę też testowałam więc wyszło jak wyszło. :P
Tu podkreślam raz jeszcze... 1,49 zł!!! :)


Oczywiście zaszalałam  dalej, fiolet robi tylko za podkład, ale o tym później. :) 

11 komentarzy:

Z góry dziękuję za komentarze, chętnie poznam waszą opinię. Paznokciami się bawię, uczę się cały czas, nie uważam się za mistrzynię dlatego jestem otwarta na konstuktywną krytykę.
Ty zostawiasz komentarz, ja zaglądam na Twojego bloga, więc nie zostawiaj proszę linków. :)
Owocnego szperania i zapraszam ponownie. :)