Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

ZAKAZ KOPIOWANIA ZDJĘĆ

Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Zabrania się kopiowania i rozpowszechniania zdjęć bez zgody autora.

czwartek, 6 listopada 2014

Latem malowane.... ćwieki z Born Pretty Store.

Witam!

Niebawem spadnie śnieg, więc pora na letni mani!
 Oczywiście nie nadążam, niedługo będą o mnie pisać "ta co zbiera współprace, wymaluje się jak leci, a recenzje ma w tyłku". Należałoby mi się... no trochę...:) Usprawiedliwię się tylko tak, że na początku pytałam czy jest określony czas na opis produktu. :P

Trochę żartuję, ale bez jaj... długo to trwało z wiadomych dla wielu z Was powodów. Dzieci, dom, matka nie ogarnia.

Drugi z produktów jaki sobie wybrałam z >>Born Pretty Store<<, to piękne, złote... a właściwie lekko miedziane >>ćwieki<<.



















>>Świecidełka<< przyjechały do mnie w paczuszce jaką widać powyżej.





Jednym słowem? Świetne! 
Nie sprawiają kłopotów, nie dostają, nie są za duże czy za małe, mają piękny,oryginalny odcień. Jestem za! :)

Z odcieniem, to właściwie było wesoło, bo jak same możecie zobaczyć na ich stronie wyglądają na delikatny złoty odcień. Byłam zdziwiona po otrzymaniu paczki, ale bardzo zadowolona.

Po paru dniach zaczęły się lekko wycierać przez co miejscami robiły się srebrne. 

Rozmiar: 3*6 mm

Kupić je możecie >>tutaj<<.
Cena: USD $ 3.99

Na ich >>stronie<< znajdzidecie wiele cudownych ozdób i przyborów do paznokci, czy też innych gadżetów.




Wysyłka jest darmowa, a podając przy swoich zakupach mój kod otrzymacie 10% rabatu.










Szczerze powiem, że nie pamiętam czym dokładnie pomalowałam paznokcie. :P 
Chyba jakiś Vinyl.
Dwukolorowe stempelki pochodzą z blaszki Cheeky JUMBO home sweet home. 






Wiem, że więszkość z Was miała przyjemność używać ich ćwieków. Jakie macie zdanie? Jesteście zadowolone? 
Mam jeszcze jedne, o nich mam nadzieję niebawem, ale już tak kolorowo nie będzie, bo zajmują pół paznokcia. :D 

Jak się podoba Wam takie połączenie? 
Powiem szczerze, że dobrze mi z nim było. :)
Buźka
W. 

61 komentarzy:

  1. Nie mam cierpliwości do zabawy z takimi drobiazgami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, że z tym się nie trzeba męczyć. :) Przy takiej wielkości to żaden kłopot.

      Usuń
  2. faktycznie na ich stronie są mniej żółte ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. matka Polka może nie ogarniać ;)
    a ćwieki? podobają mi się :) mnie tylko wkurza, że z tych ich złotych przy zmywaniu schodzi kolor i są wtedy srebrne, ale z drugiej strony... może i to jest plus? :P
    a w ogóle zdobienie jak najbardziej na zimę z tymi mroźnymi lodami ;) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich nie zmywałam tylko oderwałam. :D ale wytarły się i tak wcześniej i były dwukolorowe. Faktycznie może to i plus. :)

      Usuń
    2. w sumie to tak, ale jak już takie kolorowe (pastelowe) też podobno gubią kolor przy zmywaniu, to już nie jest tak fajnie :P

      Usuń
    3. No nie jest. Trzeba chyba stworzyć jakieś wielorazowego użycia:D

      Usuń
    4. ale ja myślałam, że one takie są! niezniszczalne :P a tu... gucio

      Usuń
    5. Jak się nastawisz, a tu doopa to nie jest fajnie. ;)

      Usuń
  4. Wygląda super, mi ćwieki się podobały, ale mam tyle tysięcy ozdób, że już ich nie zamawialam :-D

    Ciesze się bardzo, że się Tobie podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio część ze swoich zasobów zużyłam do ozdabiania dyni na konkurs córki do przedszkola. :D

      Usuń
  5. Podoba mi się taki kształt ćwieków :)
    Jakiego złotego lakieru używasz do stempli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile dobrze pamiętam to Golden Rose Rich Color nr 25 jest tu... w sumie to zawsze tego używam. Na ciemnych wygląda świetnie, tu lekko zaginął. :)

      Usuń
  6. jest dobrze! nie przejmuj sie ja wygrzebuje z kolejki tez zaleglosci :P cwieki fajne, zawsze pozniej jak sie zlotko (miedziane) zetrze ;P to mozesz miec srebrne, prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne te ćwieki, fajnie je dopasowałaś do całego mani:)

    OdpowiedzUsuń
  8. noo wróciłaś :D fajne te ćwieki i stemple też :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcale Ci się nie dziwię ; odkąd wróciłam do pracy z niczym się nie wyrabiam :( mani przepiękne , ćwieki dosyć duże , do codziennego użytku w mojej pracy by się nie nadały, ale na imprezkę chętnie bym sobie takie przykleiła ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie słodkie stempelki ^^
    wpadaj tu częściej :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ale słodkie wzorki. Bardzo mi się podoba połączenie różu ze złotem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się te ćwieki i musze sobie takie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem antyćwiekowa, więc dla mnie mogłoby ich w ogóle nie być :))

    Zapraszam do wzięcia udziału w Zimowym Projekcie. Więcej informacji na asiulcowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne paznokcie:) kolorek genialny:D

    OdpowiedzUsuń
  15. mega słodki manicure:)
    Bardzo lubię ćwieki, ale moim numerem jeden są małe, okrągłe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy sposób na prezentację, ale nie wiem, czy te dodatki są zdrowe i nie wnikają do organizmu. Pozdrawiam dietomat.pl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja tego nie jadłam tylko przyczepilam na 2 warstwy lakieru...z czego ostatnia była jeszcze mokra..;)

      Usuń
    2. Ależ ja tego nie jadłam tylko przyczepilam na 2 warstwy lakieru...z czego ostatnia była jeszcze mokra..;)

      Usuń
  17. thanks for the information may we always be in mercy allah swt

    OdpowiedzUsuń
  18. Thank you for very nice and interesting the information, may be useful

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądają. I ten kolor do tego <3 Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie śliczne ;) ćwieki dodają uroku temu mani.
    +obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne mani :)
    Moje klimaty obserwuję :) :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda to bardzo ciekawie, ale zastanawiam się czy to jest wygodne i praktyczne

    OdpowiedzUsuń
  24. Whoah dieses Weblog ist ausgezeichnet, OBAT PELANCAR HAIDich liebe es, Ihre Artikel zu studieren.Bleib auf der guten Arbeit! Sie erkennen,OBAT UNTUK PROMIL viele Leute suchen nach dieser Info,Sie können ihnen sehr helfen.OBAT MENOPAUSE DINI

    OdpowiedzUsuń
  25. Co się stało, że już nie publikujesz :) /

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej, nazywam się Martyna Siejka. Jeśli ktoś byłby zainteresowany prowadzę sklep z rzeczami do wykonywania paznokci żelowych, hybrydowych, zwykłych. Posiadam wiele rzeczy jak np. pilniki, frezarki, żele, cleaner, pilniki i inne różne akcesoria. Mam też rzeczy do makijażu jak i pielęgnacji twarzy i ciała. Mamy idealne zestawy dosłownie ze wszystkim co potrzebne razem z lampą cały zestaw tylko 200zł.
    MAMY SUPER TANIE CENY! NOWA MARKA, DOBRA JAKOŚĆ Zapraszam do pisania do mnie na FB o więcej info. https://www.facebook.com/profile.php?id=100006588195746

    OdpowiedzUsuń
  27. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 83a3fe43691e02ef0a7cfcd7ea24790d
    sms onay
    website kurma
    website kurma

    OdpowiedzUsuń
  28. Thank you for your explanation, very good content. 7171f135558444fcec72de279721fc9e
    define dedektörü

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za komentarze, chętnie poznam waszą opinię. Paznokciami się bawię, uczę się cały czas, nie uważam się za mistrzynię dlatego jestem otwarta na konstuktywną krytykę.
Ty zostawiasz komentarz, ja zaglądam na Twojego bloga, więc nie zostawiaj proszę linków. :)
Owocnego szperania i zapraszam ponownie. :)