Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

ZAKAZ KOPIOWANIA ZDJĘĆ

Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Zabrania się kopiowania i rozpowszechniania zdjęć bez zgody autora.

środa, 9 października 2013

Baśniowa śnieżynka - Charm Limit

Hej:)


Dziś o topie, który wygląda dla mnie jak baśniowa śnieżynka... a może trochę jak te szkane kulki wypełnione śniegiem, które potrząsając przypominają zimową krainę.. w każdym razie dla mnie wyjątkowy..dlaczego? właśnie przez tę masę białych dodatków.. o czymś takim marzyłam:)


Lakiery otrzymałam od firmy >> PROMOTO-PROMOTO<< w ramach współpacy.


Aparat stwierdził, że mój sweter jest bardziej interesujący niż te boskie drobinki co możecie niestety zobaczyć na zdjęciach. W roli głównej sweter! Grrr.. tak to jest jak się wrzuca zdjęcia, nie ogląda i żyje dalej:)

Tu jeszcze zaktualizuję post, bo zapomnialam dodać o czymś bardzo istotnym... Pomysł na zdjęcia nie jest mój, co na pewno wiecie, bo każda z Was zagląda do Tamit z  >>fall in naiLove<<. Jak Paulina napisała komentarz pod tym postem dopiero mnie olśniło o czym zapomniałam. :) Swetrowe fotki często widywałam u niej, ale też na paru innych blogach (wybaczcie nie pamiętam już gdzie). Wyjątkowo spodobała mi się taka stylizacja i zainspirowałam się .. po prostu:) Te zdjęcia dość długo siedziały na kompie, więc Paulino czytając Twóją ostatnią wełnianą notkę miałam już swoją zrobioną:P co nie zmiania faktu, że ten pomysł podpatrzyłam wcześniej m. in. u Ciebie:)
Mam nadzieję, że nie zostanie to odebrane jako odgapianie.. chciałabym żeby moje zdjęcia wyglądały coraz lepiej i jak to dziś powiedziała Mroofa... to inspiracja, a nie kopiowanie czy chęć upodabniania się do kogoś;)




























CHARM LIMIT nr 20

  No same powiedzcie czy nie wygląda jak śnieżynka???:D 

Co ma w środku dobrze widać na zdjęciach, więc nie będę się wdawała w szczegóły z tego względu, że średnio mi z tym fachowym nazewnictwem idzie:)

Pojemność 20ml
Na zdjęciach widzicie jedną warstwę. Maluje się nim przyjemnie, trochę kombinowalam z nałożeniem po kilka tych fioletowych heksów na każdy paznokcieć, ale nie sprawia to żadnych trudności.. wykałaczką ich nie musiałam łowić:)
Wysychał  trochę dłużej niż normalnie, ale nawaliłam go raczej za dużo. Nie wiem dlaczego nie testuję nigdy nowości na tipsach, tylko zaraz nakładam je na coś co już mam. Chyba muszę to zmienić. 
Te największe heksy troszeczkę odstawały więc delikatnie docisnęłam je palcem chwilę po malowaniu.
Całość tak mi się podobała, że co chwilę się na nie gapiłam:D 

CENA: 3,20 zł
plus koszt wysyłki


Możecie kupić je >>TUTAJ<<
A.. POWOŁUJĄC SIĘ NA MÓJ BLOG ( w informacji dla sprzedającego) PRZY ZAKUPACH OTRZYMACIE NIESPODZIANKĘ OD FIRMY:)




Lakierem bazowym jest Essie Maximillian Strasse Her.  




















Musicie (w sumie możecie:P) uwierzyć mi na słowo, że na żywo wyglądał dużo lepiej..do testów zostały mi jeszcze 3 kulki, więc możecie spodziewać się tego więcej:)
Jak się Wam spodobał?
Buźka
W.

Przypominam o trawającym moim pierwszym

KONKURSIE I ROZDANIU

z Promoto- Promoto, na które serdecznie

ZAPRASZAM!!!:)


Wszystkie informacje znajdziecie





58 komentarzy:

  1. no naprawdę jest świetny, musze się za takim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super wygląda, tak mroźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, a na malutkim palcu białe drobinki wyglądają jak kwiat latawca czy jak to się tam zwie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nie lubię tych kombinatorskich topów tak zaczynają mi się podobać, a ten jest wyjątkowo apetyczny :D Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się wlaśnie tak średnio podobały.. ale jak zobaczyłam te, to padłam:)

      Usuń
  5. śliczniutki i nawet mogą być te niteczki w nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie.. mi wyjątkowo tez nie przeszkadzają:)

      Usuń
  6. Ale mi się on podoba :) Śliczny :) Ciekawa jestem reszty

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę jak świetnie wykorzystujesz tego Essiaka, dobrze się ma u Ciebie ta sztuka i bardzo mnie to cieszy ;D
    Bardzo mi się podobają te toppery, świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że sama nie wierzyłam, że ten sam lakier wykorzystam 2 razy w tak krótkim czasie:) Sprawuje się świetnie, więc żałuj:P:P:P nie no żartuję.. to tego topu stwierdziłam, że będzie pasował świetnie:)

      Usuń
  8. Naprawdę jest cudowny! Chcę taki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam je zamawiać, ale już wykupili te wersje kolorystyczne, które podobały mi się najbardziej :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajny! zainteresuję się tym śniegowcem... :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. jest świetny! muszę się nad nim porządnie zastanowić, policzyć drobniaki w portfelu i zamówić! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podobają te lakiery!
    a zdjęcia super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie to wygląda. jak to powiedziałaś baśniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ on piękny, ostatnio bardzo krytycznie pochodzę do glitterów i mało który mi się podoba ten jednak zachwyca <3 DAJ MI!!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. lakier wygląda uroczo, ale wole popatrzeć niż go mieć :) jak dla mnie za duzo piórek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, jakie cudeńko! Jeden z niewielu glitterów, który mnie tak oczarował ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale super jest ten topper ;] podoba mi się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. zdjęcia w stylu Tamit :) nawet ładny ten top, tylko coś nie lubię tych patyczków...:P

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem gdzie Ty tu śnieg widzisz :P Ale piękny jest ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nadal nie mogę uwierzyć, że dorwę się do tych cudaków! ♥

      Usuń
    2. Jutro postaram się wysłać:P

      Usuń
  20. Mi nie przypadł do gustu :( Może na innej bazie by mi się spodobał, nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś nie przepadałam za tego typu lakierami, ale im dłużej je oglądam tym bardziej mam ochotę by je mieć - cudnie ożywiają każdy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oto jak kilkoma pociągnięciami pędzla można stworzyć abstrakcyjne dzieło^^
    Fajnie się dzieje na pazurku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie lubię takich bajerów, ale ten jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocza buteleczka z fajną zawartością;)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za komentarze, chętnie poznam waszą opinię. Paznokciami się bawię, uczę się cały czas, nie uważam się za mistrzynię dlatego jestem otwarta na konstuktywną krytykę.
Ty zostawiasz komentarz, ja zaglądam na Twojego bloga, więc nie zostawiaj proszę linków. :)
Owocnego szperania i zapraszam ponownie. :)