Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

ZAKAZ KOPIOWANIA ZDJĘĆ

Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Zabrania się kopiowania i rozpowszechniania zdjęć bez zgody autora.

sobota, 31 maja 2014

To co kocham! Blaszki... dużo blaszek! :)

Hej!

Niedawno pokazywałam Wam neonowe marmurki z nowej paczki od Promoto. Zapomniałam tylko dodać cóż w niej jeszcze znalazłam. Zaraz same zobaczycie. :D 






Kocham stemplowanie od dawna i najchętniej wykupiłabym wszystkie dostępne na rynku płytki. Moja radość była ogromna kiedy zobaczyłam pięć wielkich blach. Mało tego, w większości znajdują się na nich całopaznokciowe wzory, które lubię najbardziej, a w pakiecie dostałam też stemple i zdrapki.

Nie wiem kiedy pobawię się chociaż połową. Parę wzorów testowałam na kartce, większość śmiga jak szalona chociaż znalazł się upierdliwiec, który ciężko było odbić. Za tę cenę i przy takiej ilości wzorów mi to nie robi. :)

Do rzeczy... zapraszam na średniej jakości zdjęcia moich nowych cudeniek. 



XY18



XY13



XY12



XY04



XY11




Płytki przychodzą zabezpieczone niebieską folią.
Całopaznokciowe wzory mają 13x17mm.




Do każdej płytki gratis dostaniecie dwustronny stemple oraz zdrapkę. 
Zielona gumeczka świetnie sprawdza się przy małych wzorach. Osobiście średnio lubię te zdrapki, bo rysują płytki, za to stempel sprawdził się bardzo dobrze. 


Płytki możecie kupić >>TUTAJ<<,
A.. POWOŁUJĄC SIĘ NA MÓJ BLOG ( w informacji dla sprzedającego) PRZY ZAKUPACH OTRZYMACIE NIESPODZIANKĘ OD FIRMY:)

CENA: 14,90 (plus koszt wysyłki)
Dodatkowo otrzymacie dwustronny stempel i zdrapkę.



Na koniec oczywiście jakiś wzorek z nowości. Chciałam jeszcze bardziej podbić neonka, którego pokazywałam >>tutaj<<, więc użyłam bieli. 

















Jak podoba się wam moje nowe stadko i wzorek?
Też tak lubicie tę metodę zdobienia paznokci?
Jestem nimi zachwycona. Wzory z tego co czytałam u dziewczyn są zbieraniną z innych, firmowych setów. Nie miałam kasy na Bundle Monster, to teraz  parę ich wzorów wpadło. :D 
Buźka
W. :)




44 komentarze:

  1. Super te płytki się prezentują, niestety wzory wyglądają na za wąskie, toteż tylko pozachwycam się u innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi są minimalnie za małe. Jak Konad czy te normalne Cheeky.. w sumie to chyba nawet większe. :)

      Usuń
  2. Ostatnio robiłam u nich zamówienie i do koszyka poleciała XY13, jest świetna ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym miała sama wybierać, to jeszcze bym chyba myślała:D Każda ma coś w sobie.. koniecznie daj znać co wyczarowałaś:)

      Usuń
    2. Widziałam, że mieli jeszcze taką ładną z kilkoma koronkowymi wzorami ale się nie załapałam :)
      Myśle że w po niedzieli już coś wrzucę :)

      Usuń
  3. świetne są te płytki, jedynie ubolewam nad ty, że nie na mojego kciuka (za małe) :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi były ciut za małe na kciuka... ale są i tak większe niż te Cheeky.. czyli lepiej niż większość:)

      Usuń
  4. cudeńka <3 kocham nutki <3 chociaz pewnie bylyby za male na moje szponki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moje bardzo dużo jest za małych, a tu miałam lekki "ubytek" tylko na kciuku;)

      Usuń
  5. ale super się odbił ten wzorek!
    ja kupiłam u nich 2 płytki, ale jeszcze nie testowałam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam je u Ciebie. :D pewni nie zdążyłam napisać komantarza, ale czytałam:) Ciekawa jestem czy będziesz zadowolona. :)

      Usuń
  6. Bardzo duża ilość wzorków wygląda jak Konad :)) Fajnie, fajnie też bym takie przygarnęła :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.. szczególnie większość z ty frenchowych. :)

      Usuń
  7. Wybrałaś chyba najpiękniejsze z możliwych :) Same cudowne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omiął mnie etap wybierania..:D Pani Paulina sama wybierala, inaczej pewnie jeszcze bym myślała, które wziąć. :P

      Usuń
  8. fajne blaszki :-), ja niestety ubolewam nad tym, że moje maile do nich ciągle gdzieś giną i chyba na tym zakończę zakupy u nich, nie wiem czy to złośliwość "rzeczy martwych" czy nie ;-(, trudno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niedobrze... a mogłabyś napisć do mnie maila ze szczegółami?.. postaram się pomóc, dobrze?

      Usuń
  9. Naprawdę DUŻO blaszek :-) Ale za to jakich pięknych :-)) Ja w życiu bym chyba tak ładnie jak Ty nie wykonała stempelkowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że każdy jest w stanie to opanować.. moje początki były tak okropne, że walnęłam stemple na rok i nawet nie zaglądałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stadko bardzo przyjemne! Wzór odbił się prawie idealnie no i szczerze to ja chyba jednak płytki od promoto sobie odpuszczę, po ostatnim stemplowaniu cheeky i przypomnieniu sobie jak fajnie i bezproblemowo odbijają się wzory nie mam ochoty bawić się w odbijanie wzoru milion razy by efekt był idealny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ciągle mało.. ale z Cheeky masz rację.. można w ciemno brać, tylko mi te normalne wzory sa dużo za małe:(

      Usuń
  12. wow wszystkie są świetne i niedrogie :) tylko jak dla mnie mogłyby być większe te wzorki, bo mam dosyć dużą płytkę i właśnie ciężko mi znaleźć odpowiednie płytki :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te płyteczki i dużo różnych wzorów na każdej ;) Mam jedną płytkę od nich , chyba się skuszę na całopaznokciowe jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne są najbardziej to dwie pierwsze mi się podobają :) czekam na mani z nimi :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam jakiś czas temu słynne blaszki do przetestowania i lipa;/ wzór się nie odbija:/ oczywiście folię ściągnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pieknie to wygląda,musze kiedys i ja z nimi pokombinowac

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeeeeeeeja ile cudowności! Pięknie wygląda na pazurkach ten wzór <3

    OdpowiedzUsuń
  18. jej, jakie cudne wzory, niktóre są wspaniałe. a te pazurki coś pięknego *.*
    ja dopiero zaczynam ze stemplami i jak na razie srednio mi to idzie ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. też się skusiłam na te blaszki XL od PROMOTO :D

    OdpowiedzUsuń
  20. piekne <3 musze sie w koncu nauczyc stemplować

    OdpowiedzUsuń
  21. Te płytki są świetne. Poważnie zastanawiam się nad ich zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne są! Sama bym się w nich zakochała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podziwiam za cierpliwość:D Mam jedną blaszkę i na tym pozostałam. Leży smutna, nieużywana w ciemnej szafce :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne wzory :) ja jeszcze nie mam ich w swoim kuferku :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za komentarze, chętnie poznam waszą opinię. Paznokciami się bawię, uczę się cały czas, nie uważam się za mistrzynię dlatego jestem otwarta na konstuktywną krytykę.
Ty zostawiasz komentarz, ja zaglądam na Twojego bloga, więc nie zostawiaj proszę linków. :)
Owocnego szperania i zapraszam ponownie. :)