Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

ZAKAZ KOPIOWANIA ZDJĘĆ

Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Zabrania się kopiowania i rozpowszechniania zdjęć bez zgody autora.

piątek, 18 stycznia 2013

Butelkowy mat


 W roli głównej Revlon, Emerald City 032. Lakier matowy, czego nie zauważyłam jak ściągałam go z półki. :P Cena średnia, bo ok 20 zł. Kupiłam go tylko dlatego, że na bonie upominkowym zostało mi właśnie tyle, więc nie było mi szkoda. Szczerze? Sama nie wiem, efekt bardzo ciekawy. Maluje się nim tak sobie, ma skłonności do zacieków. Z trwałością najgorzej, bo końcówki powycierały się już następnego dnia, topem nie chciałam psuć matowego wykończenia, za to schnie błyskawicznie. 


 Tu z pieczątkami odbitymi lakierem Essence, trochę bardziej na bogato. :) Blaszka konad,  m36-1.  Zielone i srebrne (cyrkonie, to za dużo powiedziane) kamyczki. :) 


Mani wytrzymał krótko, pieczątki bez utwardzacza bardzo szybko się wycierały, no i te kamyczki.... przyklejone w takich miejscach troszkę odpadały. :P Jak najbardziej dają radę na imprezie czy jakimś wyjściu, na dłuższą metę odpada... no chyba że całymi dniami się leży i pachnie...:)

4 komentarze:

  1. piękny kolor- bardzo nietypowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne paznokci, bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten lakier i ja jestem z niego bardzo zadowolona :) Sięgając go z półki też nie wiedziałam, że będzie matowy :) Jednak ja zawsze pokrywam go Topem i nie narzekam, bo kolor piękny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor faktycznie świetny i właśnie 2 dni temu malowałam nim mamie razem z topem.. nabrał jeszcze wyrazu, no i trzymał się w końcu porządnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za komentarze, chętnie poznam waszą opinię. Paznokciami się bawię, uczę się cały czas, nie uważam się za mistrzynię dlatego jestem otwarta na konstuktywną krytykę.
Ty zostawiasz komentarz, ja zaglądam na Twojego bloga, więc nie zostawiaj proszę linków. :)
Owocnego szperania i zapraszam ponownie. :)