Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

ZAKAZ KOPIOWANIA ZDJĘĆ

Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Zabrania się kopiowania i rozpowszechniania zdjęć bez zgody autora.

środa, 23 stycznia 2013

Otagowana... :)


Blog ma chyba troszkę ponad tydzień, a mnie już spotkał zaszczyt wyróżnienia przez tamit24, która nominowała mnie do Versatile Blogger Award, za co oczywiście dziękuję! :) Przy okazji chcę polecić jej świetnego bloga, znajdującego się pod adresem http://fallinnailove.blogspot.com/

Mam ujawinić jakieś fakty o sobie... to zaczynamy od wyjaśnienia zasad zabawy:)

 Zasady:

1. Podziękować nominującemu bloggerowi u niego na blogu. 
2. Pokazać nagrodę  Versatile Blogger Award u siebie na blogu.
3.Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować do nagrody 15 blogów.
5. Poinformować o tym fakcie ich autorów. 


O MNIE...

1. Ostatnimi czasy mam tyle rozrywek, że szczytem szaleństwa było zrobienie sobie grzywki... całe życie się tego bałam, jakby kudły nie odrastały. :P 
2. Kocham czytać książki, nie wszystkie i nie zawsze. Uwielbiam m. in. Charlotte Link, Zafona, siostry Bronte i  całą serię Cukierni pod Amorem ( w sumie mogłabym tak wymieniać, bo dużo tych moich naj...:)).
3. Nienawidzę polskich i  amerykańskich komedii romantycznych, wyjątek czasem się zdarzy...
4. Bawi mnie piosenka " Ona tańczy dla mnie" :D 
5. 
Uwielbiam gotować.
6. Kupuję biżuterię, którą później notorycznie zapominam ubierać, albo chodzę w jednych kolczykach tydzień. 
7. Ciągle uczę się cieszyć z drobiazgów i nawet mi to wychodzi. :) 

Do zabawy nominuję:  (tylko 8 blogów, ale wszystkich chętnych zapraszam! )








4 komentarze:

Z góry dziękuję za komentarze, chętnie poznam waszą opinię. Paznokciami się bawię, uczę się cały czas, nie uważam się za mistrzynię dlatego jestem otwarta na konstuktywną krytykę.
Ty zostawiasz komentarz, ja zaglądam na Twojego bloga, więc nie zostawiaj proszę linków. :)
Owocnego szperania i zapraszam ponownie. :)