Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

ZAKAZ KOPIOWANIA ZDJĘĆ

Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Zabrania się kopiowania i rozpowszechniania zdjęć bez zgody autora.

środa, 16 stycznia 2013

:P


 Opisany wcześniej Bell... ten lakier jest dziki! :) Niestety zdjęcia nie oddaja tego dziwnego koloru. Wieczorkiem wyglądają jak widzicie, w dzień.. szaleństwo, nie wiedziałam czy to zmywać szybciej niż pomalowałam, bo trochę głupio było mi wyjść tak gdziekolwiek... ale... ten kolor jest po prostu zabawny, strasznie poprawił mi humor. Może robić za biżuterię to ciemnych ciuchów, bo pstrokato się do niego ubrać to juz jak na mnie lekkie przegięcie. Idealny na tą zimową szarość. 
Pomijając kolor, reszta to też ku mojemu zdziwieniu same zalety.  Dawno już nie kupowałam lakierów tej firmy. Kryje idealnie po 2 warstwach, maluje się bezproblemowo, pięknie wygląda bez nabłyszczacza ( zdjęcie powyżej), nie robi zacieków i trzyma się dzielnie jak na kolor. Nosiłam go prawie tydzień. 


Przecież róż kupiony był do babeczek, więc po 2 dniach wylądowały na pazurach... Niby nie pasują, bo jest zima, ale lubię latem ustawić sobie "last christmas" na dzwonek, to dlaczego nie teraz lody na tej kolorowej wsciekliźnie. :P 


Blaszka Essence, odbite lakierem Golden Rose Rich Color, nr 35. Tu się trochę zdziwiłam, bo próbowałam nieudolnie zrobić wzorki lakierem tej samej firmy co płytka i nic! Dostałam prawie szału. Nie wiem dlaczego, może nie umiem... tak jak na blachach Konada odbija bez problemów, tak tu musiałm robić innym.. nieważne, ważne, że w końcu coś z tego wyszło. ;) Wisienki wykonane sondą, lakierem Wibo Glamour Nails, nr 3. 

7 komentarzy:

  1. świetny mani- róż jak dla mnie idealnie komponuje się ze słodkimi stemplami.
    Jeśli chodzi o płytki essence, to nie będę się wypowiadać, bo to naprawdę grząski temat: raz jestem zadowolona, a drugi raz... szkoda słów.

    lakier piękny- ma idealne kremowe wykończenie.

    PS Mogłabyś, proszę, wyłączyć weryfikację w komentarzach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wyłączyłam.. jeszcze trochę nie ogarniam, więc jakby coś było dalej nie tak, daj znać... no i dziękuję za pierwszy komentarz, do tego przychylny. :)

      Usuń
    2. Pazurki masz prześliczne ;)!

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolorek i świetne stempelki :D

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za komentarze, chętnie poznam waszą opinię. Paznokciami się bawię, uczę się cały czas, nie uważam się za mistrzynię dlatego jestem otwarta na konstuktywną krytykę.
Ty zostawiasz komentarz, ja zaglądam na Twojego bloga, więc nie zostawiaj proszę linków. :)
Owocnego szperania i zapraszam ponownie. :)