Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

ZAKAZ KOPIOWANIA ZDJĘĆ

Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Zabrania się kopiowania i rozpowszechniania zdjęć bez zgody autora.

środa, 30 stycznia 2013

Potłuczona bombka. :)

Chciałam wypróbować większość nowych zakupów, bo stwierdziłam, że do siebie pasują... ostatecznie fioletowy brokat Sensique  został nietknięty, bo bez przesady .....:) i tak jest pstrokacizna.
  
Teraz do rzeczy. Najpierw baza peel off (zobaczymy jak pójdzie). Na "cennym" fiolecie z Kobo króluje Catrice Gold Leaf Topcoat SpectaculART... lakier jest kapitalny, zakochałam się w nim od pierwszego maźnięcia. Niby jest złoty, a bardziej wygląda na srebro z ze złotą nutką. Bardzo dobrze, bo dzięki temu nie jest (powiem brzydko) chamski. 


 Nakładałam go gąbeczką, raz po całości i 2 raz żeby pokryło ładnie końcówki... Super jak na lakier z przeźroczystą bazą. Schnie szybciutko no i wygląda jak potłuczona bombka! :) Tak mi się przypomniało jak za dzieciaka się samemu robiło brokat do zdobienia rysunków laurek itp. Właśnie tak to wyglądało, chyba że chciało się uzyskać mniejsze drobinki. :)


 To zdjecie powyżej chyba najlepiej oddaje jak to wygląda. Robione w świetle dziennym. Paznokcie nie rzucają się (strasznie:P) w oczy, fiolet nie mieni się milionem drobinek jak przy lampie błyskowej. Ciężko mi było zrobić taką fotę, żeby oddać rzeczywistość. :)


 Powyżej w sztucznym świetle, bez lampy. Podobnie się prezentuje jak widzicie.Bardziej bombeczka pasowałaby mi do czerni (ale nie chciałam się powtarzać tak szybko) , albo tego typu lakieru (w którym się zakochałam:)) >>KLIK<<. Ten  SH gniecie:) i tak już sobie myślę jakbym przy nim tylko serdeczne poczęstowała Catrice. :D 


Ostatnia fotka w sztucznym świetle z lampą. Efekt przesadzony, bo fiolet jest ciemniejszy. Moim zdaniem Catrice sam w sobie jest\tak strojny, że najlepiej wyglądałby na zwykłym, kremowym lakierze. 
Jak się Wam podoba?

22 komentarze:

  1. Oj naprawdę ładny wzór wyczarowałaś : D kolory świetnie ze sobą współgrają i masz rację, drugie zdjęcie najlepiej przedstawia piękno tego mani

    OdpowiedzUsuń
  2. całość wygląda genialnie, świetny dobór kolorów, naprawdę mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie to wygląda. Tez szukałam tych lakierów u mnie w Naturze, ale nie znalazłam :( W ogóle takich promocji nie robią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie są 2 Natury i w jednej też nie bylo, więcej mnie tam nie widzieli. ;)

      Usuń
  4. ale pięknie! bardzo fajnie dobrałaś kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny opis :) masz rację- wiele glitterków jest właśnie... 'chamskich!.

    mani cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzoooo się cieszę, że się Wam podoba. :) Szczerze mówiąc spodziewałam się trochę krytyki za przesyt... więc tym bardziej jest mi miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne paznokcie, bardzo mi się podoba Twój blog pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi sie podoba ten efekt:) No i jestem ciekawa jak ta baza peel off pod brokaty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jestem w trakcie zdrapywania lakieru... zaraz mnie trafi... nie wiem czy z okazji tego, że przeceniona była też przeterminowana czy jak... w każdym razie nie odchodzi tak pięknie jak w opisie, dosłownie ją zdrapuję, zaraz idę po patyczek, bo mnie już boli kciuk. Tam gdzie jest najwięcej brokatu, czyli od góry idzie mi najłatwiej, odchodzą większe kawałki i tak się nie namęczę.. tragedia się zaczyna jk zostaje sam lakier...

      Usuń
  9. Bardzo podoba mi się ta potłuczona bombka! Ja ostatnio miałam podobny efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezus Mario!! Dlaczego ja nie mam jeszcze tego Catrice'a?? O.o

    OdpowiedzUsuń
  11. megaaaaaaaa ! obserwuje i licze na to samo :) i zapraszam do komentowania - agatuszkaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie, nie sprawił, ja dodaje do lakierów rozcieńczalnik (pisałam o nim w pierwszej notce), dlatego może i łatwiej mi sie maluje, bo wtedy mi się smugi nie robią :) Jutro prawdopodobnie będzie nowy post, zaglądaj ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam wszystkiego tylko się rozejrzałam, bo chwilowo nie mam czasu i skaczę po stronach trochę. :) Będę zaglądać. :)

      Usuń
  13. super zdobienie,efektjest powalajacy,bardzo mi sie podoba.

    ps.co do eyelinera Pierre Rene mozesz go dostac w drogeriach Aster/Natura.

    dzieki za odwiedziny i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny efekt;) podoba mi sie bardzo;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie to wygląda, jutro planuję zrobić podobny mani z tym Catrice ale brokat dam u góry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam taki plan, ale nie mogłam przestać machać gąbeczką jak już zaczęłam. :)

      Usuń

Z góry dziękuję za komentarze, chętnie poznam waszą opinię. Paznokciami się bawię, uczę się cały czas, nie uważam się za mistrzynię dlatego jestem otwarta na konstuktywną krytykę.
Ty zostawiasz komentarz, ja zaglądam na Twojego bloga, więc nie zostawiaj proszę linków. :)
Owocnego szperania i zapraszam ponownie. :)