Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

ZAKAZ KOPIOWANIA ZDJĘĆ

Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Zabrania się kopiowania i rozpowszechniania zdjęć bez zgody autora.

środa, 6 lutego 2013

Rozdanie u Kamili LAKIEROWE LOVE!!!

Przede wszystkim wszystkiego najlepszego z okazji 1 roczku dla Kamili!!! Życzę dalszych sukcesów. :)

 Trochę już byłam zrezygnowana, bo nie udaje mi się niczego wygrać ( nie tylko w rozdaniach:P), ale co tam. Kamila zaprosiła do rozdania, za co bardzo dziękuję. :)
Jeżeli macie ochotę na udział w rozdzaniu więcej informacji znajdziecie na blogu Lakierowe Love >> TUTAJ<<.
Pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia! :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuję za komentarze, chętnie poznam waszą opinię. Paznokciami się bawię, uczę się cały czas, nie uważam się za mistrzynię dlatego jestem otwarta na konstuktywną krytykę.
Ty zostawiasz komentarz, ja zaglądam na Twojego bloga, więc nie zostawiaj proszę linków. :)
Owocnego szperania i zapraszam ponownie. :)