Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

ZAKAZ KOPIOWANIA ZDJĘĆ

Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Zabrania się kopiowania i rozpowszechniania zdjęć bez zgody autora.

wtorek, 17 września 2013

Spełnione paznokciowe marzenie czyli moje Cheeky i podziękowania dla B. !

Hej!


Dziś skromny post, bo nie mam czasu chwilowo na nic. 
Całkiem niedawno otrzymałam wyczekaną, wymarzoną przesyłkę. Pragnęłam ich od tak dawna, że szkoda gadać... W końcu z urodzinowych pieniędzy zaszalałam:)
Z angielskim lipa , ogólnie jestem zacofana, paypal brak.. z pomocą przyszła


Tu się rozpiszę, bo... niespotykane dla mnie jest to, że obce osoby potrafią  być tak pomocne, życzliwe i sympatyczne. Napiałam do niej z prośbą o wytłumaczenie mi jak to zamówić, bo chyba każda z Was wie,  że B. jest posiadaczką takiej ilości blaszek, że ajjj. Skończyło się tak, że sama,  ze swojego konta zrobiła mi zamówienie. Wszystko odbywało się w cudownej atmosferze przy wymianie maili...

<3 :* Aniu... DZIĘKUJĘ raz jeszcze :*<3

Ostatnio, co bardzo mnie cieszy zyskałam jeszcze jedną przyjazną duszę, kolejną po Ani osobę z którą mogę paplać o czymś więcej niż lakiery.. Aguś - pozdrawiam:D 


Do rzeczy: oto moje nowe blaszki:D
(na pewno nie ostatnie, chcę wszystkie!) 














Gals Fairy
set 25 płytek ,dokładnie zobaczyć możecie je  >>tutaj<<

Cheeky Jumbo "Home sweet home"
genialna, prostokątka blacha. Wzory zobaczyć możecie tutaj >>klik<<















Wybór był dla mnie wyjątkowo trudny, po tygodniowych namysłach padło na te. Do dziś zabezpieczone jak widzicie folią. Czekam jeszcze na stempel xl i zdrapkę ( również zamawiane przez Anię:P) nie ruszę ich wcześniej moim starym z metalową końcówką, która rysuje blachy jak szalona.

Ja się Wam podobają?
Buźka
W. 

35 komentarzy:

  1. Nie za dobrze Ci? :P Aj hejt ju soooo macz! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, przeoczyłam! Awwww ♥ Już nie ma hejt ju so macz :D

      Usuń
    2. :D nieee, za dobrze nie.. tak będzie jak będę miała wszystkie:D

      Usuń
  2. O kurcze, sporo tego <3 aż mi się oczy zaświeciły :D

    OdpowiedzUsuń
  3. omg Werka ale zaszalałaś ^^ zazdroszczę bo pewnie kosztowało to wszystko majątek :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie majątek.. tzn nie zrozummnie źle.. to nie były dla mnie groszowe sprawy.. całość plus stempel i zdrapka 120 zł. za tyle mam z konada 4 blaszki.. więc warto:)

      Usuń
  4. aj, cuda, ja się nie umiem tym posługiwać ale świecą mi się oczy do każdego mani z użyciem stempelków :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak lubie stemple, że szkoda gadać.. i to nie jest trudne, więc polecam:)

      Usuń
  5. No to teraz czekam na twoje dzieła. Stworzysz same śliczności :)
    Widzisz blogowanie zbliża ludzi ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zbliża i dobbrze:D co do tych dzieł, to się okaże dopiero:D

      Usuń
  6. Woow ile blaszek! Teraz masz cały arsenał do tworzenia różnych mani :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jeejku! ile płytek. widzę dużo ciekawych wzorów. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę!! Cudowności do Ciebie przyszły :)

    Ja tam nie używam zdrapek... stara karta bankowa to najlepsza zdrapka! I w ogóle płytek nie rysuje :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile fajnych płytek :D
    To teraz nie pozostaje Ci nic innego jak tylko malować i ozdabiać i oczywiście dzielić się tym z nami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejciuuu ♥♥♥ ale mnie zasypałaś cukrem!:* cała przyjemność po mojej stronie - byle teraz tylko ten stempel przyszedl! Mam nadzieje ze niebawem bedzie u Ciebie :) a potem pozostaje juz tylko stemplowac i stemplowac!
    PS. Wybacz ze ostatnio nie odpisalam ale ciagle w biegu jestem (znowu...) :P
    Buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
  11. teraz tylko stemplować!

    B. jest niesamowita <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ale z Cb szczęściara zazdroszczę :) to teraz masz co robić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku ile wspaniałości, czekamy na stemplowe cheeky notki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o rany, zazdrość mnie zżera! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Też chcę !
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    www.thickmadame91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. o mamuniu.. Chciałabym mieć tyle płytek <3

    Zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Wyszło:
    I ładnie
    I świątecznie
    - z wielkoliterowym akcentem właśnie na to "i" - bo jedno drugiego nie wyklucza. Mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cholera! :D
      Tak to jest, kiedy posty na stronie głównej są w takim zagęszczeniu i wielość zdjęć przyprawia o zawrót głowy - kliknęłam na niewłaściwe "komentarze" i znalazłam się tutaj. A ponieważ po kliknięciu na ów napis przekierowuje mnie praktycznie na sam dół strony, nie widziałam, że siedzę nie w tej notce, co trzeba. Wybacz mi, Weroniczko^^

      Usuń
  18. B. to świetna banka, wiem co mówię :D

    Co do płytek to zobaczysz jak to wciąga. U mnie zaczęło się od jednego setu, a teraz... Uhuhu.. Płytkoholizm pełną gębą ;)
    Tyle możliwości, nic tylko kombinować..
    Życzę miłej zabawy z nowymi nabytkami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. strasznie zazdroszczę! sama chciałabym mieć taką kolekcję;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też próbowałam coś zamówić ale nie podołałam :) Mam kilka mniejszych płytek i faktycznie taka "zabawa" wciąga :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za komentarze, chętnie poznam waszą opinię. Paznokciami się bawię, uczę się cały czas, nie uważam się za mistrzynię dlatego jestem otwarta na konstuktywną krytykę.
Ty zostawiasz komentarz, ja zaglądam na Twojego bloga, więc nie zostawiaj proszę linków. :)
Owocnego szperania i zapraszam ponownie. :)