Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

ZAKAZ KOPIOWANIA ZDJĘĆ

Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Zabrania się kopiowania i rozpowszechniania zdjęć bez zgody autora.

środa, 11 września 2013

Paski, brokat i niebieski nieznajomy.

Hej!

Tak mnie boli głowa, że nie wiem czy to co napiszę będzie się trzymało kupy:)

Dziś o lakierach dwóch, które polubiłam ogromnie. Niebieściutki (wraz z całą wielokolorową rodziną dotalam od przyjaciółki na urodziny - jak dobrze wiedziała co mnie ucieszy:D) a Viperę wytargałam z  osiedlowej drogerii. 

Brokatu nie chciałam dawać na całość, srebro z niebieskim moim zdaniem jest połączeniem idealnym i za jednym zamachem wylądowały dwa skrywane lakiery w jednym mani:) 

Za chwilę zagadka.. teraz zapraszam na zdjęcia z moimi drętwymi i bez polotu kmentarzami. ;)










Paski wykonane za pomocą naklejek, które znalazłam w szafie  służących nie wiem do czego... na pewno nie do zdobień paznokci:)










Wesołe Romki moje, numeracja na zdjęciu. ;)






Vipera jest jednym słowem świetna.
Widzicie 2 warstwy na białym lakierze. Machnięcie pędzelkiem nie załatwia sprawy, trochę trzeba nim pomanewrować żeby wszystko równomiernie się rozłożyło, ale nie sprawia to najmniejszego kłopotu. 













Teraz zagadka:D













Wiecie czy lakiery z AllePaznokcie były dostępne w takich buteleczkach?
Zachowałam się jak świania i dzwoniłam do A. żeby zapytać gdzie je kupiła... bo przecież ja muszę to wiedzieć, jak inaczej napisać post?!:)
Kupiła je na nadmorskim straganiku, za ile nie wiem. Tylko ten jeden miał z tyłu widoczną u góry etykietę, reszta z przodu identyczna. Szukałam ich na necie, ale znalazłam w innych flaszeczkach. 

Pytanie moje.. możlwe, że takie lakiery też podrabiają? czy oni kiedyś takie buteleczki mieli? czy znacie ich lakiery i są też tak fantastyczne?

Na upartego faktycznie one step...wystarczy jedna gubsza warstwa, ja mam 2 cieniutkie. Nie bąbelkuje, schnie ekspresem, maluje sam, nie smuży, piękny kolor. Jedyny minus, to farbowanie.. tam gdzie nie miałam bazy ( a nie miałam na 3 paznokciach) przebarwił płytkę. Zeszło po 3 machnięciach polerką, ale jednak:) Trzymał się pięknie 3 dni, później trochę przetarły się końcówki. 



Jak widzicie dodałam ozdobnik w formie mojego piździonka.. zaznaczam, że nie jest to moim pomysłem, ostatnio często widuję takie zdjęcia.. np. naszyjnik u Tamit, bransoletka u B. kolczyki u Agni oraz wiele innych i też takich zapragnęłam :) 

Jak podoba się Wam całość?
Pozdrawiam
W. 

77 komentarzy:

  1. Po pierwsze ♥
    Po drugie :* :D (tak wiem mało merytoryczna się robię :D)
    Po trzecie... jest pięknie! Kobieco, elegancko, a niesamowitą gracją! Viperkę jednak będę mieć inną :P Paski są idealne i w ogóle wszystko mnie tutaj zachwyca ;) A ja ostatnio też fotki z biżu zaczynam robić, bo po pierwsze to super inspiracja, a po drugie mi osobiście lepiej łapie ostrość jak coś trzymam ;) A co innego, fajnego? :D
    O! I po czwarte! Właśnie tym wspomnieniem o biżu natchnęłaś na urodzinowe zdobienie dla B! :D Mwahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kochana ze tyle wspaniałych słów... :*

      Usuń
  2. piękne połączenie! :-)))
    bardzo mi się podoba!

    ja nie mam pojęcia czy to lakiery firmowe czy podróbki :-)
    mam z 'Alle paznokcie' 2 ale w innych buteleczkach, jeden w takim cienkim do zdobień a drugi w małym ale bardziej owalnym :-)
    Te co pokazujesz u góry to jak dobrze pamiętam, są podróbkami Golden Rose, nie widziałam wcześniej, żeby miały coś wspólnego z AP .. ale nie wiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)
      tak też mi na GR wyglądały.. ale ta naklejka z tyłu myli, szukając widziałam same owalne, ale to właśnie ich lakiery raczej z tego co już się dowiedziałam:)

      Usuń
  3. U mnie sprawdził by się tylko ten srebrny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie świetne zdobienie :D
    widząc tą buteleczkę lakieru niebieskiego pomyślałam , że to Golden Rose Rich Color a tu taka etykietka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny mani i fajne połączenie kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. mani wyszło ci bardzo pomysłowe a jednocześnie takie proste ;3 co do lakieru od Allepaznokcie to jak byłam nad morzem to widziałam je na straganach za 5 zł i jestem pewna że to ich produkt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widocznie nakupują i sprzedają sobie w najlepsz:D
      Cieszę się, że się podoba..wykonanie wyjątkowo proste, ale efekt jakiś jest:)

      Usuń
  7. Śliczności, uwielbiam niebieskie lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bejbe, cudny mani :)
    a z Alle już Ci mówię :) mam trochę lakierów od nich i występują one w różnych buteleczkach :) są takie okrągłe kulki, których osobiście nie lubię, bo nie ustawiają mi się ładnie w skrzynce ^^, są też takie które lubię najbardziej, podobne troszkę do OPI, a te co Tobie się trafiły to nowe opakowania, nowych lakierów, ze specjalnym szerokim pędzelkiem :) jeszcze ich nie kupowałam, ale może koło grudnia się skuszę :) na razie mam mocne postanowienie poprawy :) aaa i jeszcze jeden rodzaj buteleczek, weszły teraz nowe kształty - takie walce, np. holo i flip flopy już je mają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bejbe:D
      Ty mi już lepiej nie mów co cnowego będą mieli bo nie ujadę niedługo:D z tych kwadratowych testowałam 2 kolorki i naprawdę.. wow:D

      Usuń
  9. serdeczny najbardziej mi sie podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  10. pieknieeee to wyglada! jestem totalnym beztalenciem i nigdy nie bede mogla sobie tego zrobic:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno nie:) to jest w stanie zrobić każdy.. przyklejasz, paski, taśmę czy tasienkę, malujesz, odklejasz szybko i już:)

      Usuń
  11. cudne paznokcie :D ten niebieściak jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) tez mi się ten kolor wyjątkowo podoba:)

      Usuń
  12. Pazurki jak zawsz fantastycznie pomalowane! :D
    Bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie dobrałaś kolory i wyszedł ci z tego naprawdę fajny mix :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdobienie, też uważam, że srebro ładnie się komponuje z niebieskim :) I ta Vipera polska jest super, chyba muszę sobie ją kupić :D
    A takie zdjęcia z jakimś ozdobnikiem (czy to naszyjnik czy pierścionek) są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mamy podobne zdanie:) ojj Viperka świetna, polecam:)

      Usuń
  15. świetnie to wykombinowałaś :) sreberko plus błękit bardzo fajnie się komponuje :)
    Co do detalu na zdjęciach w formie biżu- też jestem za i sama często z tego korzystam- fajnie to urozmaica zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie jest tak sucho i można na czyms palce zawiesić do zdjęcia:) cieszę się, że się podoba:)

      Usuń
  16. Nie znam się na lakierach allepaznokcie, więc nie pomogę:P Świetne połączenie. Vipera cudna :P

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak, uwielbiam takie błyskotki na paznokciach. Ostatnio sama nawet robiłam zdobienie w takiej kolorystyce. Jest pięknie! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobity, to jednak lubią świecidełka.. :D i dobrze:) Dziękuję:)

      Usuń
  18. wspaniałe połączenie, cudnie to wygląda! :) trafia bardzo w mój gust ^^
    myślę, ze lakier jest oryginalny ;) byłam w tym roku kilka razy nad morzem i widziałam zawsze ich namioty :) ba, nawet na targach rolnych w Barzkowicach je w tym roku widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:*
      to pięknie wędrują z lakierami:) nie pytałam dokładnie na jakim to było straganie:D zastanawiało mnie tylko czy ktoś w ogóle te lakiery tańsze bubluje.. to już byłoby przegięcie:)

      Usuń
  19. Genialny manicure! Ostatnio robiłam podobne z paseczkami, wkrótce wrzucę na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. oczywiście, że podoba ;) Mnie dziś za to boli głowa ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa to współczuję:) w sumie teraz jak odpisuje minęlo tyle czasu, że pewnie Ci już przeszlo:P

      Usuń
  21. Przepiękne zdobienie to srebro świetnie komponuje się z tym odcieniem niebieskiego, naprawdę super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) cieszę się neizmiernie z tylu pozytywnych reakcji:)

      Usuń
  22. nie mam żadnego lakieru z Alle, ale coś mi się zdaje, że raczej podróbki pojawiają się dopiero, gdy lakier wart jest np ponad 50 zł. Połączeniem jestem zauroczona. Mam ten GR, ale jeszcze nie wpadłam na pomysł, jak go wykorzystać. Nie wiedziałam, że Vipera ma taki fajny lakier, super wygląda na białym tle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się tak wydawalo, dlatego byłam szczerze zainteresowana po co ktoś miałby robić coś tak dziwnego:)
      Gr używam właściwie tylko do stempli.. teraz do pasków, bo ma świetne krycie, całościowo dla mnie jest okropny.. metalik:)

      Usuń
  23. Piękny ten niebieski!
    Całość też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wgw, zdolniaszka z CB, mega nailsy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo jaaa dziękuję:D do tych pasków zdolności nie trzeba.. ale co tam, będę sią jarać, że tak myślisz:D

      Usuń
  25. Świetny mani! Czuję, że bardzo podobałby mi się też na moich paznokciach:D. I do pierścionka super pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo... z Twoich ust takie słowa..aaaa:D

      Usuń
  26. O kurczaki! Wiesz co jest najlepsze? Że patrząc na to połączenie sreberka ze sreberkiem pomyślałam sobie 'kurcze, Weronika ma już nowiutki OPI zimowy', a tu się okazuję, że to wcale nie ten lakier! A to połączenie wygląda dokładnie tak samo jak dużo droższy odpowiednik :) Już drugi raz mnie 'oszukałaś' :D Za pierwszym razem przy Twojej wersji Elation Generation :)
    Całość prezentuje się świetnie i też uważam, że niebieski i srebro to idealny duet :) A ja już wiem jakie połączenie stworzę za pomocą lakierów, które dostałam od Ciebie <3
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Slicznie wygląda to połączenie niebieskiego ze srebnym :( Ale juz tak zimowo :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Very beautiful manicure! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie to wygląda, na bogato.
    Połączenie iście zimowe, jak już ktoś wyżej napomknął :)

    PS. Jakie te oba są sreberka zachwycające *,*

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooooooo ten top z Vipery <3 Już od dawna rozglądam się za takim, w końcu wiem jakiej marki szukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. tak jak Chilli pisała, jest kilka rodzajów lakierów od AP. a dodatkowo teraz zmieniają opakowania i etykiety :) pewnie trochę czasu minie zanim tylko te nowe pozostaną w obiegu

    OdpowiedzUsuń
  32. fantastyczny mani, podoba mi się to połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Osz Ty niedobra! W niedzielę idę do centrum handlowego gdzie jest Vipera, a Ty tu kusisz lakierem :D. Biedny mój portfel... :P A mani cudo. Też na początku myślałam, że to GR. A tu psikus :D.

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się to połączenie kolorów. Mam ochotę na srebro na swoich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lakiery z tej firmy można dostać w praktycznie każdej nadmorskiej miejscowości. Ja kupiłam blady róż i pastelową żółć za 4,50zł/szt. w Rewalu. I faktycznie takie mają buteleczki.Niestety moje były chyba zleżałe bo długo schną i nawet po kilku warstwach widać smugi wiec leżą sobie w kąciku. Może coś kiedyś z nich jeszcze "wycisnę" :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za komentarze, chętnie poznam waszą opinię. Paznokciami się bawię, uczę się cały czas, nie uważam się za mistrzynię dlatego jestem otwarta na konstuktywną krytykę.
Ty zostawiasz komentarz, ja zaglądam na Twojego bloga, więc nie zostawiaj proszę linków. :)
Owocnego szperania i zapraszam ponownie. :)