Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

ZAKAZ KOPIOWANIA ZDJĘĆ

Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Zabrania się kopiowania i rozpowszechniania zdjęć bez zgody autora.

niedziela, 1 września 2013

Post specjalny.. z podziękowaniem dla Anki z bloga Zjem Ci Klapki! :)

Hej! 

Moim zdaniem zmiany są tak widoczne, że każda w Was już wie za co będę dziękować >> ANCE<< :D 
Jest niedziela, odpalam pocztę ledwo wstałam, jest mail.. że blog zrobiony.. zaglądam... patrzę... przewijam... oglądam... przewijam.. i się śmieje.. znowu przewijam... patrze tu i tam i znowu się uśmiecham... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:)

Remont przeprowadziła  przemiła dziewczyna.. Ania z bloga >>Zjem Ci Klapki<<, w którym znajdziecie mnóstwo cudownych zdobień paznokci i nie tylko:) 

W końcu w moim blogowym domku czuję się jak u siebie... jestem zachwycona kolorystyką, zakończeniem posta... maźnięciami, które są etykietami.. aaaa jakie mam w końcu cudne zakładki ..tymi uroczymi ciapkami, buteleczkami w nagłówku, które wyglądają jakby ktoś ekran pomalował farbkami... jestem zachwycona wszystkim!!! Nie wiem jak Ania to zrobiła, że kompletnie mnie nie znając tak wszystko zgrała, że nie mam jakichkolwiek  zastrzeżeń:) 

Aniu.... DZIĘKUJĘ!!! :*:*:*:* <3

Dla przypomnienia zrzut z ekranu i stary wygląd.
Żegnam Cię! :D





32 komentarze:

  1. tak jak pisałam na FB nowy wygląd jest świetny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ślicznie!! :) Brawa dla Ani za wspaniałą robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja cię kręcę, ale czad!
    świetnie wszystko ze sobą wygląda. Brawa dla Ani! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jest niesamowicie :) Ania to strasznie utalentowana dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest pięknie! ♥ Też taki chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. dobra robota :D wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wygląd:)
    Mój szablon też jest w trakcie tworzenia, ale u innej blogerki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zmiana na plus! wygląda teraz świetnie,profesjonalnie i tak,że chętnie się tu zagląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale się cieszę, że wszystko Ci się podoba. po prostu mega pozytywny akcent dnia! <3 nie masz za co dziękować, to przyjemność zrobić coś i sprawić komuś tyle radości ;)
    pozdrawiam raz jeszcze <3

    ps. dziękuję dziewczyny z miłe słowa, nie spodziewałam się <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz :*:*:* .. ja się cieszę, że w końcu z przyjemnością i bez "ale" wchodzę na swojego zajebistego bloga:D

      Usuń
  10. zazdroszczę ludziom ogarnięcia w grafice !

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie się prezentuje :) super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super zmiana, pięknie teraz wygląda Twój blog :)
    ja też bym chciała, żeby ktoś zajął się moim ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ania ślicznie to wykombinowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Batrzo ładnie zrobione, też by mi sie przydała taka osoba do podretuszowania wyglądu bloga ;), kompletnie się na tym nie znam :). fajnie ze znalazłaś Anie i przeprowadziła u Ciebie blogowy remont

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale tu u Ciebie przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląd rzeczywiście zrobiony w pełni profesjonalnie :) też muszę pomyśleć nad jakimiś zmianami na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kochana ale masz teraz tutaj pięknie :) podoba mi się i te szczegóły ja sama nie umiem sobie takich dopracować cudnie i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo pozytywna zmiana :) pełna profeska :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny wygląd bloga! Dużo pracy, cudownej pracy! Ja jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zmiany świetne, teraz Twój blog nabrał charakterku i to jeszcze w jednym z moich ulubionych kolorków^^ Cieszę się razem z Tobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. łooo jak tu pieknie! nie dziwię się, że się tak cieszysz! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny efekt, gratuluję dla SheLazy takiego przyjemnego dla oka szablonu :) Widzę, że jesień, do dobry czas na zmiany na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Utalentowana bestia!:D Świetnie wygląda teraz blog:)

    OdpowiedzUsuń
  24. faktycznie zmieniło się tu trochę i to na plus!
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. DZIEWUSSZKI..... BARDZO SIĘ CIESZĘ, ŻE WAM SIĘ PODOBA... TO RÓWNIEŻ BARDZO WAŻNE! :*

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za komentarze, chętnie poznam waszą opinię. Paznokciami się bawię, uczę się cały czas, nie uważam się za mistrzynię dlatego jestem otwarta na konstuktywną krytykę.
Ty zostawiasz komentarz, ja zaglądam na Twojego bloga, więc nie zostawiaj proszę linków. :)
Owocnego szperania i zapraszam ponownie. :)